Obchodní podmínky
Článek 1 – Definice pojmů
V těchto obchodních podmínkách platí následující definice:
-
Lhůta pro odstoupení: doba, během které může spotřebitel uplatnit své právo na odstoupení od smlouvy.
-
Spotřebitel: každá fyzická osoba, která uzavírá smlouvu za účelem, jenž nesouvisí s její podnikatelskou nebo samostatnou výdělečnou činností.
-
Den: kalendářní den.
-
Dlouhodobá smlouva: smlouva uzavřená na dálku o dodávkách zboží nebo služeb, jejichž plnění se rozprostírá v určitém časovém období.
-
Trvalý nosič dat: jakýkoli prostředek, který umožňuje spotřebiteli nebo prodávajícímu uchovávat informace tak, aby k nim bylo možné po určitou dobu přiměřenou účelu přistupovat a reprodukovat je v nezměněné podobě.
-
Právo na odstoupení od smlouvy: právo spotřebitele odstoupit ve stanovené lhůtě od smlouvy uzavřené na dálku bez udání důvodu.
-
Prodávající / podnikatel: Armoirè – fyzická nebo právnická osoba, která nabízí produkty k prodeji na dálku.
-
Smlouva uzavřená na dálku: smlouva uzavřená v rámci organizovaného systému prodeje na dálku bez současné fyzické přítomnosti stran, výhradně prostřednictvím prostředků komunikace na dálku.
-
Prostředky komunikace na dálku: jakýkoli prostředek, který lze použít k uzavření smlouvy, aniž by byli spotřebitel a prodávající současně na stejném místě.
-
Obchodní podmínky: tyto všeobecné obchodní podmínky značky Armoirè.
Článek 2 – Identita společnosti
Armoirè V.O.F.
Zastupují společníci: Renzo van Aken / Jullian Harmsen
6983BC Doesburg / 7071 ZZ Ulft
Nizozemsko
E-mail: info@armoire.cz
DIČ: NL867981118B01
Obchodní rejstřík (NL): KvK 97274941
Článek 3 – Působnost
Tyto obchodní podmínky platí pro všechny nabídky, smlouvy a objednávky uzavřené mezi prodávajícím a spotřebiteli prostřednictvím internetového obchodu Armoirè.
Před uzavřením smlouvy uzavřené na dálku je spotřebiteli poskytnut text těchto obchodních podmínek. Není-li to možné, je spotřebitel informován, kde se s nimi může seznámit a že mu budou na vyžádání bezplatně zaslány.
Pokud je smlouva uzavřena elektronicky, je text těchto podmínek zpřístupněn tak, aby jej spotřebitel mohl uložit na trvalý nosič dat.
V případě, že se na konkrétní produkt či službu vztahují zvláštní podmínky, platí tyto podmínky vedle těchto obchodních podmínek. V případě rozporu se použije pro spotřebitele výhodnější úprava.
Pokud by některé ustanovení těchto podmínek bylo neplatné, platnost ostatních ustanovení tím není dotčena. Neplatné ustanovení bude nahrazeno úpravou, která se co nejvíce blíží původnímu účelu.
Ve všech ostatních případech se postupuje podle příslušných právních předpisů a smyslu těchto podmínek.
Článek 4 – Nabídka
Je-li nabídka časově omezena nebo podmíněna, je to v nabídce uvedeno.
Všechny nabídky v internetovém obchodě jsou nezávazné. Prodávající si vyhrazuje právo kdykoli sortiment změnit nebo upravit.
Popisy produktů a zobrazení v nabídce jsou vypracovány s maximální péčí. Přesto se mohou vyskytnout drobné odchylky (např. v barvě nebo velikosti). Takové odchylky nepředstavují vadu.
Zjevné chyby nebo omyly (např. překlepy nebo chybné ceny) nejsou pro prodávajícího závazné.
Článek 5 – Uzavření smlouvy
Smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy spotřebitel provede objednávku v internetovém obchodě a prodávající ji potvrdí e-mailem.
Po odeslání objednávky obdrží spotřebitel automatické potvrzení objednávky. Toto potvrzení ještě nepředstavuje přijetí nabídky. Smlouva vzniká až zasláním samostatného potvrzení nebo dodáním zboží.
Prodávající si vyhrazuje právo objednávky v jednotlivých případech odmítnout, například při důvodném podezření na zneužití nebo platební neschopnost.
Článek 6 – Právo na odstoupení od smlouvy
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Lhůta začíná běžet dnem, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba převezme zboží.
Pro uplatnění práva na odstoupení musí spotřebitel informovat prodávajícího jednoznačným prohlášením (např. e-mailem). Po odstoupení musí spotřebitel vrátit zboží do 14 dnů.
Zboží musí být vráceno v původním obalu, nenošené a nepoškozené. Náklady na vrácení nese spotřebitel.
Po obdržení vráceného zboží vrátí prodávající kupní cenu do 14 dnů na stejný platební prostředek, který spotřebitel použil.
Článek 7 – Výjimky z práva na odstoupení
Právo na odstoupení nelze uplatnit na:
-
zboží vyrobené na zakázku nebo přizpůsobené osobním požadavkům spotřebitele,
-
zboží, které bylo po dodání rozpečetěno a není vhodné k vrácení z hygienických důvodů,
-
služby, jejichž plnění začalo s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení.
Článek 8 – Ceny
Ceny uvedené v internetovém obchodě jsou včetně DPH.
Ceny se mohou kdykoli změnit, ale změny nemají vliv na již potvrzené objednávky.
Přesto může dojít k chybám v cenách. V takovém případě není prodávající povinen dodat zboží za nesprávnou cenu.
Článek 9 – Dodání a doprava
Dodání probíhá na adresu uvedenou spotřebitelem.
Není-li v nabídce uvedeno jinak, činí dodací lhůta 5–10 pracovních dnů. V případě zpoždění je spotřebitel neprodleně informován. Pokud zpoždění přesáhne 30 dnů, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Není-li objednaný produkt k dispozici, může prodávající nabídnout rovnocenný náhradní produkt. Spotřebitel má právo nabídku odmítnout.
Riziko ztráty nebo poškození nese prodávající až do okamžiku převzetí zboží spotřebitelem.
Článek 10 – Záruka a odpovědnost
Platí zákonná práva z vadného plnění.
V případě vad může spotřebitel požadovat opravu nebo výměnu. Není-li to možné, může požadovat slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené:
-
nesprávným používáním nebo údržbou,
-
neodbornými zásahy či úpravami ze strany spotřebitele nebo třetí osoby,
-
běžným opotřebením.
Prodávající odpovídá pouze za škody způsobené úmyslně nebo hrubou nedbalostí.
Článek 11 – Závěrečná ustanovení
Řídí se právem České republiky s vyloučením Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží.
Pokud by některé ustanovení těchto podmínek bylo neplatné, nemá to vliv na platnost ostatních ustanovení.
Příslušným soudem pro řešení sporů je – v rozsahu povoleném zákonem – soud v místě sídla prodávajícího.